22 Eylül 2020 Salı

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

28576 defa okundu

              

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı, Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı Bölümü kapsamında açılan dört yarıyıllık bir programdır. Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimini sağlamak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücüne ihtiyaç duyulmaktadır. Bu ihtiyacı karşılamak için Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı birinci ve ikinci öğretimde hizmet veren bir program olup, 80 öğrenci kontenjanına sahiptir.

Hizmet kalitesinin öneminin gün geçtikçe arttığı dünyamızda çağrı merkezi yöneticiliği bu ihtiyacı birinci derecede karşılayan güce sahip bir program olarak karşımıza çıkmaktadır. Tüketici tercihlerini belirleyen en önemli unsurlar olan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti tüm sektörlerde öncelikli hedef haline gelmiştir. Bölümümüz bu çerçevede bir işletmede üretimden satışa kadar uzanan temel işletme sürecinin yöneticiliğini yapabilecek nitelikli insan gücü yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Küresel çapta faaliyet gösteren kurumların kapısını en rahat biçimde açabilecekleri bölümümüz öğrencileri, agent ve supervizör olarak başladıkları kariyerlerini başarıları ölçüsünde orta ve üst düzey yönetici olarak devam ettirebilme şansına sahiptirler 


Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, kamu kurum ve kuruluşlarında da çalışabilirler.

  • Halkla İlişkiler
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İletişim
  • İletişim Bilimleri
  • İletişim Sanatları
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • İşletme
  • İşletme Bilgi Yönetimi
  • Lojistik Yönetimi
  • Medya ve Görsel Sanatlar
  • Medya ve İletişim
  • Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
  • Teknoloji ve Bilgi Yönetimi
  • Yeni Medya
  • Yeni Medya ve Gazetecilik
  • Yeni Medya ve İletişim
  • Yönetim Bilişim Sistemleri