Bölüm Tanıtımı

Günümüz iş hayatında, işletmelerin üst düzey yöneticileri; işletme içi ve işletme dışı iletişimini düzenleyen, dokümantasyonunu denetleyen, yabancı dil bilen, işletmecilik ve temel hukuk bilgisi ve becerilerine sahip, konuşma yeteneği kazanmış, toplumsal görgü kurallarını bilen, kültürlü Ofis Yöneticilerine ihtiyaç duymaktadırlar. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programı 2 yıl, 4 dönem eğitim görülen, mikro işletmelerden dev işletmelere kadar, her alanda çalışma hayatına eleman yetiştiren bir programdır. Bu alandan mezun olan öğrenciler ofis yönetimi, yönetici asistanlığı, büro hizmetleri alanlarında çalışma olanaklarına sahiptir. Mezunlarımız “Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Meslek Elemanı” unvanı alırlar.

Programın Amacı ve Hedefleri

Programın amacı, kamu ve özel sektör işletmelerine büro meslek elemanı yetiştirmektir. Öğrencilere öğrenim süreleri boyunca temel sekreterlik bilgi ve becerileri yanında teknolojiyi kullanma bilgi ve becerisi kazandırılmaktadır. Programı bitiren öğrencilere ön lisans diploması ile Yönetici Sekreteri unvanı verilmektedir. Bölümün temel amacı, mezunların özel sektör ve kamu kurumları bürolarında, istihdam edilme düzeylerine katkıda bulunmaktır.

Mezuniyet Sonrası Çalışma Alanları

Mezun öğrencilerimiz hem özel sektör kuruluşlarında hem de kamu kuruluşlarında çalışma olanağına sahiptir. Kamu personeli seçme sınavı ile personel alan birçok kurum büro yönetimi ve yönetici asistanlığı programı mezunlarını istihdam etmektedir. Bilgisayar kullanmayı bilen, ofis yönetme becerisine sahip, iletişim becerisi güçlü, mesleki yazışma bilgisi ile donatılmış mezunlarımız özel sektör kuruluşlarında da çalışabilmektedir. 

Dikey ve Yatay Geçiş İmkânları

Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

İşletme Bilgi Yönetimi

Reklamcılık ve Halkla İlişkiler

Sağlık Yönetimi

Yönetim Bilişim Sistemleri