BİRİM YÖNETİCİSİ

Prof. Dr. Murat ÇELİKER

BİRİM KALİTE YÖNETİM TEMSİLCİSİ

Öğr. Gör. Dr. Halit ÖZDAMAR

YÜKSEKOKUL SEKRETERİ

Pelin BAHTİYAR

BÖLÜM BAŞKANLARI

Dr. Öğr. Üyesi Derya TANER - Yönetim ve Organizasyon Bölüm Başkanı

Doç. Dr. Nihat ALTUNTEPE - Toptan ve Perakende Satış Bölüm Başkanı

Dr. Öğr. Üyesi Hatice Evrim TÜTÜNSATAR - Seyahat-Turizm ve Eğlence Hizmetleri Bölüm Başkanı

Öğr. Gör. Yusuf Oktay UYSAL - Finans-Bankacılık ve Sigortacılık Bölüm Başkanı

Öğr. Gör. Elvan ERÖKSÜZ UYSAL - Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm Başkanı

Öğr. Gör. Ufuk ELİBÜYÜK - Tasarım Bölüm Başkanı

Dr. Öğr. Üyesi Elif BAYRAK KAYA - El Sanatları Bölüm Başkanı

AKADEMİK PERSONEL

Öğr. Gör. Dr. Murat Yusuf UÇAN

İDARİ PERSONEL

Bilg. İşl. Ömer ŞİMŞEK

ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ

Zerrin ZOR

İç Paydaşlar

  • Akademik personel
  • İdari ve teknik personel
  • Öğrenciler
  • Mezunlar

Dış Paydaşlar

  • Isparta Belediyesi
  • KİMO Tekstil
  • Tuğba Sigorta
  • Gökdoğan Sigorta

Başkan, Öğr.Gör.Fatih ÇELİK (Gönen MYO Müdür Yardımcısı) 

Üye, Doç.Dr. Seda ŞİMŞEK TOLACI (SDÜ Mimarlık Fakültesi Öğretim Üyesi)

Üye, Osman KESMEN (Gönen Belediye Başkanı) 

Üye, Özgür BARUT (Kimo Tekstil Konfeksiyon Sanayi ve Ticaret A.Ş.) 

Üye, Şükran GÖKDOĞAN (Gökdoğan Sigorta) 

Üye, Hakan YARAR (Kuyumcular Odası Başkanı)


1.  Öneri Birim/Kaynak: Gönen Meslek Yüksekokulu Yüksekokul Kurulu
     Öneri Tarihi: 04.04.2023
     Öneri Gerekçe: Danışma Kurulunun Güncellenmesi
     İyileştirme: Meslek Yüksekokulumuz Danışma Kurulu güncellenmiş ve Web sitemizde yayınlanmıştır
     İyileştirme Tarihi: 02.09.2023

2.  Öneri Birim/Kaynak: Gönen Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu
     Öneri Tarihi: 28.09.2023
     Öneri/Gerekçe: Meslek Yüksekokulumuz tarafından çevirim içi  sergi kurulması
     İyileştirme: Meslek Yüksekokulumuz tarafından çevirim içi sergi etkinliklerinin yayınlanacağı Web sitesi kurulmuştur
     İyileştirme Tarihi: 02/10/2023

3.   Öneri Birim/Kaynak: Gönen Meslek Yüksekokulu Birim Kalite Kurulu
      Öneri Tarihi: 30.03.2023
   Öneri/Gerekçe: Meslek Yüksekokulumuz idari şubelerinde yürütülen iş ve işlemlerde Üniversitemiz Kalite Yönetim Sistemini(KYS) oluşturmak amacıyla “Dokümanların Hazırlanması ve Kontrolü Prosedürü” kapsamında Kalite Koordinatörlüğü ve Personel Daire Başkanlığı tarafından hazırlanan ve https://kalite.isparta.edu.tr ile Personel Daire Başkanlığı web sitesi Doküman Arşivi sekmesi altında yayımlanan ilgili formların kullanılması
        İyileştirme: İlgili formlar kullanılmaya başlanmıştır
        İyileştirme Tarihi: 03/04/2023